perjantai 14. tammikuuta 2011

1. vko punnitus

Hyvin on projekti taas alkanut. Yleensä mulla ei olekaan hankaluutta toteuttamisessa vaan siinä aloittamisessa, siinä että saa itsensä pois sieltä herkkuhyllyltä ja saa suunnattua sinne salille. Sitten kun nämä päätökset on tehty niin alkaa paljon helpompi osuus.

Perjantai on jostain syystä tullut mun punnituspäiväksi, ehkä sen takia että yleensä mahdolliset herkkupäivät ovat olleet sitten viikonloppuna. Ja kyllä, kyllä mä harrastan niitä hillittömiä herkkupäiviä joilloin mätetään naamaan ihan kaikkea mahdollista. Oon myös kokeillut sitä, että syön yhden herkun vain esim. kauppapäivänä tai kahvilla tai tai tai... ei onnistu! Mun on oltava joko ilman tai sit syötävä koko ajan = joka päivä. Eli mieluiten olen sitten ilman, kun tuo joka päivä syöminen on mut johtanut tähän tilanteeseen.

Turvotus on hyvin lähtenyt liikenteeseen, varsinkin vyötärön seudulta. Omasta mielestä myös naama näyttää jo erilaiselta, paljon kapeammalta :D


 
Painoa lähti 1kg ja senttejä vyötäröltä 4cm! Tosi tyytyväinen oon <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos :)