keskiviikko 19. tammikuuta 2011

Kiusauksia

Ja niinhän se sitten meni loppuyökin melkein päin prinkkalaa, ainakin jos nyt näitä ruokailusuosituksia tuijottelee :P

Ennen töistä lähtöä mun piti syödä puuroa, mutta kappas vain kun rupesi tulemaan actionia just silloin niin eihän sitä sitten enää mitään syödä kerennyt. Mahan murina oli sitten kotiin ajaessa aivan valtava :(

Yöllä oli aivan törkeän paha herkkuhimo ja keittiöstähän olisi löytynyt vaikka mitä ihanaa... mm. mokkapaloja, pullaa, pähkinöitä, jäätelöä, kakkua, suklaata, suklaata, suklaata, suklaata ja ai niin muistinko mainita että suklaata?
Mutta pidin suht hyvin pintani ja söin vain yhden todella pienen pullan ja yhden After Eightin VAIKKA olisin halunnut syödä ne kaikki suklaat (ja ehkä mokkapalatkin... ja siis ehkä vähän muutakin). Päätin sen After Eightin jälkeen, että jos vielä vartin päästä on hirveä himo niin sitten syön, mutta eipä sitten enää ollutkaan! Hyvä minä!

Nyt sitten palkitsin itseni ostamalla kaupasta Thai-Cuben, joka on kyllä valmisruokien ylittämätön ykkönen. Ehkä hieman hassua syödä tällaista "aamupalaksi", mutta eipä nyt viime päivinä mun ruokailussa ole ollut mitään muutakaan järkeä ja tää on vaan niin hyvää!



Ja pliis älkää kukaan tulko kertomaan mulle, että tää on ihan hirveätä riistotyövoima-tehotuotanto p**kaa. Tää on mun ainoa pahe tällä hetkellä ;D Mä lupaan ostaa vapaiden virikekanojen munia (jos se nyt ees vähän tasais tilejä).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos :)