maanantai 21. helmikuuta 2011

Vatsatauti kadotti mun makkaran...

tai no ainakin melkein ja musta hoikentaa :) 

Mutta pakko oli napata foto kun "sisar hento valkoinen" oli töihin lähdössä sairasloman jälkeen kun tuli kerrankin hyvä fiilis kun katsoi peiliin. Enkä ees vetänyt vatsaa sisään! Vatsan ylämakkara on nimittäin almost kadonnut ja vanhat työhousut mahtui jalkaan. (Ja tätä sitten piti juhlia käymällä kahvilla ennen töihin menoa ja syömällä munkki :P ) Alamakkarahan kyllä on ja pysyy ja varmaan aika pitkään kun ei se sieltä mihinkään silloinkaan häipynyt vaikka painoi alle 70kg...

Tää kuva kyllä imartelee todellisuutta varmaan aika paljon, mutta mutta iloitaan nyt siitä silti kuitenkin.

Ja tääkin on tänne pakko laittaa, etten mä nyt ihan mustissa duunissa kulje vaan ihana Äitee ompeli mulle tämmöisen:


(Kuva on otettu ystävänpäivänä, joten siitä syystä tuo sydän roikkuupi kaulassa. Ja sitä te ette halua nähdä mitä mulla oli tuolla yläpäässä, sillä meillä oli töissä silloin myös hassujen hattujen päivä. Olin sitten nimittäin aivan varmasti Rouva Erittäin Vakavasti Otettava Hoitohenkilö... mutta kivaa oli kaikilla!)

Huomenna olisi tiedossa tuolijumppaa. Mulle tuskin hiki tulee vetäjänä, mutta asukkaille saattaapi vähän tullakin :)

2 kommenttia:

  1. Ihana väripilkku tuo essu :) Ja jee, littee maha :)

    VastaaPoista
  2. No littee ja littee, mut litteempi kui ennen :)

    Essusta tykkään tosi paljon kun meillä käytetään töissä omia vaatteita eikä mitään hoitsunpukuja. Niin nyt ei tarvitse miettiä joka päivä, että mitä sitä laittais töihin päälle ja kun tuo työ ei kaikista siisteintä oo (eritevaara) niin... Suunnitelmissa on toinenkin essu, mutta kaavoja odotellessa.

    VastaaPoista

Kiitos :)