lauantai 5. maaliskuuta 2011

A h i s t a a ! ! !

Eilen alkanut hengityksen ahdistus ei sit lopu ei millään ;( Työpäivä oli tuskaa ja astmalääkkeitä vedin niin paljon kuin uskalsin, ei auttanut mitään, tuntui että henki loppuu. Nyt sit istuttu keskussairaalan päivystyksessä yli 4h (aika vähällä kyllä pääsin, mutta kaipa hengenahdistus kipeä polvisen voittaa???), enkä tullut siellä yhtään viisaammaksi. Vähän lisähappea ja avaavaa lääkettä, sairaslomalappu ja kotiin. Ja vieläkin ahdistaa!

Hienosti sujuu nyt mun urheilu ja tsemppauskuukausi kun kaikki treenit pitää perua. Päivystyksessä kului odotellessa Geisha-levy ja nyt sitten tappelen oman pääni sisällä, että olisko mulla nyt lupa olla välittämättä syömisistä vai ei?

1 kommentti:

  1. Ai hitsit, myötätuntoa löytyy kyllä täältä suunnasta. :-( Itse viime vuonna tappelin lääkärin kanssa kun oli paha flunssa ja henki ei oikein kulkenut muutenkaan saati sitten öisin (astma täälläkin).

    Lääkäri: Ota sitä Ventolinea vaan!
    Minä: Ei se auta.
    Lääkäri: Kyllä se auttaa.
    Minä: No kun ei se auta.
    Lääkäri: Kyllä se auttaa.
    Minä: Ei se auta...
    Lääkäri: KYLLÄ SE AUTTAA!

    Parane pian!

    http://www.bloggertricks.com/
    Ja nyt kun sivuhistoriaa kurkistelin niin tuolta löysin ton uuden ulkoasun, se linkki siellä blogini alareunassa tosiaan ei näyttäisi toimivan. :-)

    VastaaPoista

Kiitos :)