perjantai 25. maaliskuuta 2011

Karkkipäivä!

Jos sulla siellä "ruudun toisella puolella" on hirveät herkkuhimot niin ÄLÄ lue tätä!

Tänään oli karkkipäivä ja muutenkin plussakaloripäivä. Olen ehkä vetänytkin hieman liian tiukalla linjalla viimeisen viikon, joten tämmöinenkin päivä on tosiaan tarpeen.
Paino oli eilisen salitreenin jälkeen sama 76,3kg. Hyvä homma :) ja siitä alkoi päivä mukavasti.
Vielä mukavammin alkoi töissä aamu kun sai aamukahvin kanssa kerrankin ottaa sen pullan (kuitenkin pienimmän minkä löysin!) niin kuin muutkin. Kotoa lähtiessä kyllä söin ihan oikeata aamupalaa, etten mä nyt ihan pelkällä pullalla lähtenyt liikenteeseen.
Kahvillakin otin pullan (taas sen pienimmän). Kotona odotin päivälliseen asti ennen kuin aukaisin suklaalevyn ja PikkuNeitikin sai kaksi palaa tummaa suklaata jälkkäriksi. Ja voi sitä ilmettä ja ahnautta millä ne kaksi palaa menikään suusta alas! Näköjään on tuo suklaan syönti ihan synnynnäistä (tosin Siippa inhoaa suklaata, olis voinut periä sen...).


Vasemman puoleinen suklaa oli aivan törkeän hyvää, ostan varmasti toistekin. Tätä on muistaakseni myös eri makuina.
Oikean puoleinen suklaa oli.... sanotaanko nyt, että ei pahaa, mutta aika karvasta mun "sokeriseen" makuun. Fazerin sinisen rakastaja varmaan sylkisi tän suustaan. Uskon kuitenkin oppivani tykkäämään tästä. Tätä on myös eri makuina.

Illalla kävin salilla ottamassa aerobisen treenin kun ulkona oli niin surkea sää. Olin suunnitellut lähteväni lenkille PikkuNeidin kanssa, mutta eihän siellä hirveässä tuulessa voinut olla.

Salilla tein 7,5km lenkin. Ensin juoksumatolla 1,5km kävellen ja juosten vuorotellen (1min-1min + muutama 2min juoksupätkää testiksi). Mikähän tuossa juoksussa on, että kun siinä syke kohoaa yli 170:nen niin tulee veren maku suuhun, mutta esim. crosserilla ei?
Seuraavaksi 1km soutu (treeniä selälle ja vatsalle myös), 3km pyöräily (intervalleja) ja lopuksi 1km AMT-crosstrainer.
Oon tehnyt noita nopeuden vaihteluita kun mun on tosi vaikea liikkua nopeasti, joten esim. pyöräillessä poljen muutaman minuutin normaalisti, sitten 1min niin kovaa kuin lähtee ja sitten 1-2 min normi vauhtia. En tiedä onko tuosta nyt mitään hyötyä oikeasti, mutta on ainakin tuntunut siltä. Pitäiskin kysyä PT:ltä siitä... 450kcal sain kulutettua, keskisyke 153, maksimi 181.

Iltapalaksi ihanaa vaniljajäätelöä ja päälle raastettua tummaa suklaata sekä kookoshiutaleita, NAM!

4 kommenttia:

  1. Toi punaisessa kääreessä oleva suklaa näyttää herkulliselta. :-D Tiedätkö myydäänkö sitä pienemmissä pakkauksissa?

    VastaaPoista
  2. Ei oo kyllä mitään tietoa :( Itsekin ostin tuon lähinnä vain sen takia että se oli tarjouksessa ja muutenkin ok:n näköistä eli ihan hakuammuntaa oli, mutta on kyllä tosi hyvää.
    Tuossa on kyllä muuten tosiaan vaan 90grammaa, joten.... (mulla on vielä hiukan vajaa puolet tuosta kaapissa odottelemassa ens perjantaita, joten hyvä Minä en ole sortunut syöpöttelemään! Jee ;D )

    VastaaPoista
  3. 90 grammaa? Näyttää jotenkin isommalta. :-D Oma ongelma on se ettei uskalla ostaa kovin isoja pakkauksia kun ne sitten menevät pala kerrallaan... Mutta hienoa!

    VastaaPoista
  4. Juu vain 90grammaa eli sopivasti :) Miulla kanssa tuppaa ne isot satsit menemään ennemmin tai myöhemmin pikkuhiljaa napostellen tai kerralla :D

    Ihan marketistakin saa muuten nykyään tummaa päälle 70% suklaata ja noissa pienemmissä pakkauksissa. Ainakin Maraboulla on omansa ja sit oli joku toinenkin merkki... ihan älyttömän hyviä kuitenkin ja mikä parasta niin mie en ainakaan kertaheitolla pysty syömään ees sitä pientä levyä! (päivän mittaan napostelemalla kyllä nekin tuhoutuu jos antaa vaan itsensä ottaa....)

    VastaaPoista

Kiitos :)