torstai 3. maaliskuuta 2011

Maalis & Huhtikuun tavoitteita

Kävin tänään vaa'assa vaikka virallinen punnituspäivä on vasta huomenna. Pudotusta oli tullut vaivaiset -300g :(
Olisi edes se -500g niin olisi hyvä... tai parempi... tai jotain. No saa nähdä mitä näyttää huomenna. Tosin epäilen, että paino voi olla myös aivan eri (korkeampi), sillä tänään kävin salilla tekemässä kunnon treenin (monesti mulla treeni "lisää" painoa). Lisäksi juoksin juoksumatolla 1km (tai no juoksua n. 800m ja kävelyä pariin otteeseen siinä välissä). Kilometrin juoksemiseen meni 10min, tiedä sitten oliko se nyt ihan surkean huono aika vai mitenkä?

Mut siis ne tavoitteet, niistähän mun piti tänne kirjoittaa. Mä nyt sitten ajattelin ensin kokeilla tämän maaliskuun n.1500kcal/pvä (vaje silloin 600-700 ilman liikuntoja). Muutamana päivänä viikossa pidän ns. tankkauspäivän, jolloin syön hieman enemmän.
Koetan myös nyt kiinnittää erityisesti huomiota ruuan laatuun, sekä kunnolliseen treeniin (ja nimenomaan siihen punttitreeniin). Toiveissa olisi saada tiputettua n.2-3kg/kk. Ei siis mitään järjetöntä tahtia, mutta kireämpää kuin nyt.

Freedigitalphotos

5 kommenttia:

  1. Kyllä mulla ainakin treenipäivä lisää painoa. Yleensä se tulee siitä, että lihas varastoi enemmän nestettä itseensä treenin jälkeen, kuin lepopäivän jälkeen. ja yleensä vielä treenipäivänä juo enemmän, koska treenatessa hikoilee.
    siksi punnituspäiväksi kananttaa valita lepopäivän jälkeinen aamu/ päivä, jos se vaan on mahdollista :)

    VastaaPoista
  2. Miun on vähän vaikea tuon lepopäivän perusteella suunnitella noita punnituspäiviä kun en oikeastaan mieti minä päivänä teen mitäkin... toisaalta tuo perjantai on mulle tavallaan tosi huono punnituspäivä, koska aina torstaisin yleensä käyn jossain vähän rankemmassa treenissä (lapsiparkki on aina torstaisin :) )
    Perjantai on mulle oikeastaan tullut siitä, että jos viikonloppuna haluaa herkutella niin on vielä ns. viikko aikaa sitten "tiputella" niitä herkutteluja.

    No tippuu se paino joka tapauksessa (siis yleensä) :) ei pidä rueta liian "ahneeksi" noitten vaa'an lukemien suhteen. Tai kohta sitä paastoaa 2pvä ennen punnitusta ja käy aamulla ziljoona kertaa vessassa ja ja ja ja ;D

    VastaaPoista
  3. Iive, sekin on totta, että ei saa liikaa yrittää, kyllä se paino pitkässä juoksussa tippuu, oli se punnituspäivä sitten treeni- tai lepopäivä.
    Mutta, olisiko sinulla huono idea, jos siis käyt aina torstaisin rankemassa treenissä, niin siirtää punnitus torstaiaamuun? silloin se liikunta ei vielä siinä näy, ja sinulle jää kuitenkin aikaa tiputella viikonlopun herkutteluja, jos niin haluat :)

    VastaaPoista
  4. ^hmm... ei paha idea :D tai sitten mä punnitsen kumpanakin aamuna ja valkkaan sen pienimmän ;D (ai mikä itsepetos????) ;D

    VastaaPoista
  5. iive :DD tai sitten astut vaa'alle vain puolittain, ja valkkaat sen painon mikä osuu lähimmäksi 50kg xD :D
    mutta joo, harkitse sitä punnituspäivän siirtoa, niin ei ehkä näkyisi ne treenipainot siinä, ja se voisi parantaa sinun omaakin fiilistä :)

    VastaaPoista

Kiitos :)