lauantai 26. maaliskuuta 2011

Tahmeeta...

Koko päivä on sujunut ihan tahmeesti. Aamulla ei meinannut jaksaa herätä millään ja töissäkin tuntui, että vaikka minkä teet, niin koko ajan olet jostain myöhässä, ärsyttävä tunne!!! Ruokakaan ei duunissa maistunut, joten arvata saattaa, että töiden jälkeinen salitreeni oli kuin tervanjuontia ;P Oli vieläpä yläkroppatreenin vuoro, josta mä en muutenkaan tykkää niin nyt tykkäsin vielä vähemmän. Mistä lie tulee se, että tuo treeni on niin epämiellyttävä vaikka ei se nyt sinänsä mitenkään ihmeellisen erilainen ole kuin se toinenkaan (alakroppatreeni). Kaipa se johtuu noista mun "selkävaivoista" mitkä vaikuttaa sit käsienkin treenaamiseen tai tekee siitä ainakin kivuliaampaa ja nimenomaan silleen epämiellyttävällä tavalla, ei sillä treeni tavalla. Juoksun jätin myös tänään väliin, sillä polvessa rupesi töissä tuntumaan taas tuttua kipua, joten rauhoitutaampa hetkeksi.

Lisäksi mulla on hirveä äitiyskriisi. Kuka kasvattaa mun lapsen? Jos mä olen aamuvuorossa, niin näen tyttöä töiden jälkeen 4h, iltavuoropäivänä 3h! Mun sieluun sattuu :( Joten mä tunnen hirveän huonoa omaatuntoa siitä, että tuosta ajasta menee esim 1h salilla... vaikka sitä ei tosiaankaan tapahdu päivittäin, niin silti...

Illalla iski hiilarihimo ja tuoretta leipää oli saatava! Tein sit teeleivän puurohiutaleista, leseistä, täysjyväjauhoista ja siemenistä. Hieman epäilytti, mutta olipa hyvää ja hiilarihimo talttui. Huomenna olisi iltavuoro, joten ei ehkä ihan hillitöntä aamuheräämistä, riippuu tytöstä ja kun kellojakin siirretään, mutta onneksi en ole aamussa. Nyt kuitenkin nukkumaan kun olen virkeä kuin laiskiainen...

Ai ja paino edelleen 76,3, jee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos :)