keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

2 x Haaste

Jo aikaisemmin sain Pudotuspelin Blueberryltä käsilaukkuhaasteen ja sen toteuttaminen on vaan venynyt ja venynyt. Mulla kun nyt varsinaisesti ei ole mitään käsilaukkua, joten ajattelin että teen sen treenikassista... noh eipä tullut sitäkään värkättyä ja koska tuo mun työveska nyt tuossa vieressä nököttää niin tehdäänpä sitten vaikka siitä :D


Kassi on mummilta saatu kangaslaukku. Kangas on kai Marimekkoa tms. pienessä sivulapussa lukee Iittala. Parasta tässä laukussa on se, että siihen mahtuu aivan törkeästi tavaraa! Ajatuksena olisi nyt tehdä itse samanmallinen laukku jostain vähän kivemmasta kankaasta ja muutamalla lisätaskulla.


Sisällä siis vain yksi vetoketjullinen tasku. Toisaalta olen kyllä huomannut itselläni parhaiten toimivan juuri mahdollisimman vähätaskuisen mallin :D (kun mä en ikinä muista missä taskussa on mitäkin), mutta ehkäpä siihen uuteen laukkuun voisi tehdä kaksi taskua...


Sisältökokoelma oli taas aika kattava....
2kpl huulirasvaa
kaulakoru
3pinniä
hiusrenksu
avaimet kotiin ja autoon
vesipullo
purkkaa
2kpl kyniä
lompakko
2kpl kirjoja
yksi hanska :D (missähän se toinen on???)
dvd-elokuva

Tällä haasteella voisin heittää Corea ja Polenkaa, jos supermimmit paljastaisivat sit vaikka treenikassiensa sisällön?

Kupariperhonen muisti mua kuvahaasteella eli
1. Avaa neljäs kansio, jossa säilytät valokuviasi.
2. Avaa neljäs kuva kansiossa ja julkaise se blogissasi.
3. Selitä kuva.
4. Haasta neljä bloggaajaa tekemään sama.

Tää kuva on otettu viime elokuussa kun oltiin kesäreissulla Sotkamossa. Tässä on siis mun ja PikkuNeidin kädenjäljet painettuna hiekkaan <3 On yksi mun lempparikuvista <3

Tähän mä voisin haastaa Blueberryn, Coren, Polenkan ja Hiilarihirmun :D Sorry vaan tytöt ;D


6 kommenttia:

  1. Tosi ihana kuva! :) ja kiitos vaan haasteesta... :D

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana tuo viimmeisin kuva! Oletko ajatellut esim. kehistyttää sitä johonkin seinälle tms?

    Jaa, vai että haaste :) Täytyykin totetuttaa vaikka heti huomenna se :)

    VastaaPoista
  3. Hah :D Mä voin kertoa sulle, että treenikassina on 112-reppu, jossa on Gripad-hanskat, vihko, 6 mustekynää, Adidaksen kengät, shaker ja Adidaksen vesipullo - eli tylsää, mut mitä muuta sitä tarvii, ku sykemittari on kehossa kiinni kotoa lähtiessä ja treenivaatteet ulkovaatteiden alla :)

    Ja tuosta kuvasta: osuu perheenjäseneen, joten ei pysty julkistaa ;) Kiitos, nää oli hauskoja :)

    VastaaPoista
  4. Kiitoksia vain :D

    Oon kyl ajatellut että voisi tuon kuvan tosiaan laittaa seinälle. Kaikista ihaninta olis, että tekis ne kehykset itse... joku kelopuu/heinäseiväs tms. juttu sopisi juuri tuohon kuvaan (mut en tiedä sit meidän sisustukseen........) oon ollut nimittäin taidegalleriassa kehystäjän opissa ja sijaisena niin voispa sujua :D

    Core: mihin ihmeeseen sä tarviit KUUTTA mustekynää??????

    VastaaPoista
  5. No ku ne unohtuu aina sinne laukun pohjalle ja sit otan aina uuden mukaan ;)

    VastaaPoista

Kiitos :)