sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

Kuinka äkäpussi kesytetään?

Meidän perheessä rikottiin eilen sääntöä "älä anna auringon laskeutua vihasi ylle" ja niinpä Siipan kanssa sanallinen räiskiminen vei unet ja levon melkeimpä koko yöltä. No kyllähän kaikki varmaan tietää mitä tuommoisesta seuraa ;P

Aamulla olo oli edelleen kuin persuuksiin ammutulla karhulla kun oli yön vielä asioita vatvonut omassa päässä, olo oli kurja kaikin puolin, väsytti ja suretti ja masensi. Peilistä katsoi räjähtänyt äippä.
No sopu kuitenkin mökkiin saatiin ja tulipa annettua herkkuhimollekin periksi (ai kuka syö suruunsa tai stressiin????). Kaupasta kannoin kotiin 2kpl suklaadonitseja, yhden Bounty Tummasuklaa-patukan ja pikku pullo Dr Pepperiä. Massuun asti päätyi kuitenkin vain puolikas patukasta, yksi donitsi ja limppari. Ahdistus helpotti noillakin ja sainpa jopa niin paljon virtaa, että lähdin varaamalleni astangajooga-tunnille, vaikka olin jo aiemmin päättänyt etten jaksa sinne mennä. Lisäksi JUOKSIN ennen tuntia yhden kilometrin putkeen. Ajatella, minä juoksin kymmenen minuuttia lievästi hengästyen ja oisin voinut vielä jatkaa! Ajattelin kuitenkin himmalla ettei tuo polvi ärsyyntyisi yht'äkkisestä rasituksesta. Pyörällä poljin vielä 3km ja sittenpä alkoikin jo jooga-tunti.

Viime kesänä oon viimeksi käynyt joogassa kun en ole aikataulujen vuoksi päässyt ja voi että kuinka hyvä olo siitä tuli! Meidän salilla joogaa on kerran viikossa sunnuntaisin 1½h kerrallaan ja ohjaaja on tosi kiva sekä mielestäni asiansa osaava. Ainakin tunneista saa tosi hyvin irti (Mulla oli sykemittari poikkeuksellisesti tunnilla päällä ja se näytti 300kcal kulutusta ja mun mittari ei edes laske kulutusta kuin vain sykkeen ollessa yli 100kcal!) Mutta joogasta pitää laittaa kyllä ihan oma postaus, sillä niin innostunut mä olen taas asiasta.

Kuva täältä
Joogan jälkeen lähdettiin koko perhe katsastamaan mites olis HopLopissa tilaa. No sunnuntainahan se oli tietenkin aivan amputäynnä. Vaihdettiin sitten suunnitelmia ja käytiin testaamassa toinen seikkailupuisto, Peukkula nimeltään. Aivan ihana paikka! Ja mennään kyllä aivan taatusti toistekin. Kesällä heillä on myös ulkona kaikkea aktiviteettia, joten suosittelen kyllä ainakin kaikille 0-10-12vee lapsille.

Paska päivä sinänsä, mutta ompahan tullut tehtyä kaikenlaista ;D

ps. eikös se mee niin, että ainahan saa haluta, mutta on eri asia saako?

Mä haluaisin
Järjestelmäkameran
Juoksukengät
Oman sykemittarin
Treenivaatteita (rintsikat, puseron, housut)
Juoksurattaat
Pilatesrullan
Kukahan nää mulle ostais *huoks* vai voittaisko lotossa? :D
Harmi kun ei asuta Espoossa...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos :)