keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Uutta treeniä pukkaa

Tänään salin ovi kävi ihan kahteen kertaan :D Ensiksi kävin tekemässä jalkatreenin ennen kuin hain PikkuNeidin hoidosta ja illalla käytiin koko perheen voimin uudestaan. Syy kahteen kertaan oli se, että sain uuden treeniohjelmani ja käytiin sitä sit ohjaajan kanssa läpi.
Hieman muokkausta tehtiin vielä tuohon ohjelmaan sitä läpikäydessä (vatsat siirrettiin yhdelle päivälle) ja tämmöinen siitä nyt sitten tuli!

1pvä
  1. Askelkyykky eteen/taakse, vuorotahtiin, kp/tanko
  2. Jalkaprässi
  3. Jalankoukistus MAATEN tai ISTUEN
  4. Pohjeprässi laitteessa TAI Pohjeliike istuen
  5. Ylätalja "leuanveto"
  6. Vipunosto sivuille käsipainoilla
  7. Penkkipunnerrus käsipainoilla
  8. Vatsa:
  9. Istumaan nousu kiertäen vinopenkillä TAI vartalonkierto laitteessa
  10. Vatsalihaslaite TAI kelkassa
  11. Lantion nosto (kädet pään takana)

2pvä
Juoksutreenin/spinningin tms. jälkeen
  1. Alatalja "soutu"
  2. Pystysoutu levytangolla/kp
  3. Vinopenkkipunnerrus Smithissä
  4. Supersarjoina Ojentajapunnerrus ja Hauiskääntö taljassa
  5. Selänojennus selkäpenkissä TAI laitteessa

Tosi kivoja on nuo uudet liikkeet. Melkein kaikki vaan on "ukkojen puolella" tehtäviä ja vähän jänskättää mennä sinne. Tähän asti oon käynyt siellä tekemässä vain kyykkyä Smithissä ja talja-liikkeitä. Nyt 2/3 osaa liikkeistä on siellä puolella tehtäviä, ääks!
Pitää vain hokea päässä, että vapailla painoilla yms. tehtävät liikkeet on tehokkaampia........ Pikkaisen pitää vielä miettiä tuota jakoa tuossa ohjelmassa kun ensin rupean sitä tekemään, sillä nyt on nuo mun spinnauspäivät vähän vähentyneet (kun olen enempi tykästynyt nyt tuota salipuolta tekemään ja miun ohjelma"pyyntö" ei enää ollutkaan enää ihan ajantasalla). Toisaalta taas juoksutreeniä yritän aloitella, että jos sitten yhdistäisi ne... hmmm... eikun mietintämyssyä vaan. Ideoita jos löytyy joltain niin vastaanotetaan!

Huomenna olisi tuon 2. treenin vuoro jos vaan jaksan mennä ennen neidin hoidosta hakua. Tällä viikolla on taas yökkökyökköilyviikko, joten pitää vähän kuulostella tuota omaa olotilaa treenien suhteen.

Syömiset on tänään sujuneet hyvin ja tosiaan taitaa tää vuorotyöläisen syömisrytmi löytää oikeaa uomaansa, sillä mitään hirveitä syömishimoja ei ole nyt töihin tullessa ollut. Toisaalta noiden kaloreidenkin nostaminen on voinut vaikuttaa asiaan.
Kaks päivää oon nyt käyttänyt Kiloklubin sijasta Kalorilaskuria ja en kyl tiedä :( En oikeastaan tykkää yhä edelleen kummastakaan. Joskus muutama vuosi sitten käytin Nutris nimistä ohjelmaa ruokien kirjaamiseen ja siitä kyllä tykkäsin aika paljon (vaikka senkin miinuksena oli Kalorilaskuria pienempi tietokanta). Pikaisella googlauksella tätä ohjelmaa ei kuitenkaan ilmeisesti ole enää olemassakaan :(
Kahden päivän kokemuksella taidan kuitenkin kallistua Kiloklubin puoleen, sillä olen jo oppinut käyttämään sitä aika luovasti eli en tuijota pelkkää ruuan merkkiä vaan sitä ravintosisältöä. Lisäksi loistavat (ja joskus todella ärsyttävät) pallurat herjaavat ja kiittävät kannustavasti.

Ai nii ja paino oli taas tippunut, jee!


Nyt on kohta 5kg tiputettu tammikuusta ja jo se alkaa ehkä pikkuhiljaa tuntumaankin jossain (paitsi silloin kun vaan on ällöpyllyläskilöllöolo-päivä). Suuntana vaan siis alaspäin! Nyt venyttelemään että pysyy hereillä loppuyön ;D

~iive~

ps. Tervetulemast uudet lukijat matkalle kanssani!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos :)