maanantai 9. toukokuuta 2011

Viikko2 Päivä 6&7 sekä uuden viikon alkua :)

Päättyneet vapaat ovat tietäneet taas kiirusta elämään ja varsinkin iltavuorot tuntuvat vievän oikeastaan koko päivän :( vaikka muuten mukavia vuoroja ovatkin. Ja eikä nuo Pe ja La viiden aamuherätyksetkään nyt niin herkkua olleet ;P
Lauantaina pääsin taas salille treenin kimppuun ja ai että oli kivaa :) Sunnuntaina oli ansaittu lepopäivä, sillä viime viikko näytti liikuntojen suhteen tältä :O

Liikuntasuunnitelma 2-5 viikot, toteutuneet!
Yht. 365min eli himppa yli 6h :D
salitreeni x 3
(x) (x) (x)
aerobinen treeni x 3 yht.
-1x peruskestävyysliikuntaa 80-100min, syke (114-133)
(x) 30min + 90min yht. 120min
-1x vauhtikestävyysliikuntaa 50-60min, syke (114-162)
(x) 20min + 40min yht. 60min
-1x intervallitreeni 30-45min (1-2min sparraukset x 5-10krt)
(x) 30min, 5 sparrausta
kotijooga x 5 (x) (x) () () () ()

Ainoa missä viime viikolla jäi puutteita oli tuo kotijooga. Se kun ei vaan jotenkin kiinnosta. Venyttelyä oon harrastanut kyllä, mutta ne puuttuvat siis noista liikuntatunneista enkä muutenkaan niitä merkkaa minnekään.

Syömiset sujuivat kakkosviikolla mainiosti. GFG:hen "osallistuminen" on auttanut järkeistämään syömisiä tietylle tasolle ja paino on tippunut hyvin. Vielä en virallisia punnaustuloksia ota, lääkekuurin (onneksi se on loppu ny, ei kukaan meidän perheessä (vähiten minä) jaksa PMS:ssää enää yhtään päivää enempää!!!) ja vapun syömisten vuoksi. Itselleni olen kyllä painosta kirjaa pitänyt ja vaa'alla ahkerasti käynyt (sinänsä siinä on kivaa se, että aina on ollut kuitenkin pienempi numero siellä näytössä...)
Äitienpäivää juhlistin aamupalaksi sänkyyn tarjoillulla aamukahvilla sekä pienellä palasella Kainuun Juustoleipää (vai leipäjuustoa(?) ;D ), johon oli sipaistu aavistus lakkahilloa. Töissä päiväkahveilla söin tyytyväisenä rahkaani kun muut vetivät navan täyteen mun väsäämää appelsiinituorejuusto-persikkarahka kermakakkua ;D

Viikko3 starttasi mainiolla aamupalalla (kaurapuuroa raejuustolla), salitreenillä ja jatkui työpaikan pisto-koulutuksella. Neulakammoiselle tuo viimoinen ei ollutkaan sit yhtään kiva juttu ;( mutta hyvin se sujui ja oli ihan tarpeenkin muistella pistotaitoja kun ei niitä nyt ole tässä työuran aikana kovinkaan paljoa tarvinnut (onneksi).
Loppuviikon treenit on ihan hakusessa vielä kun tuntuu olevan vaikka mitä menoa joka päivälle. No kaipa ne jonnekin täytyy tunkea ;)

Ihanaa viikkoa kaikille!
Ja tervetuloa uudet lukijat mukaan matkalleni kohti voimakaampaa minää :)

Äitienpäivä ihanuuksia <3

3 kommenttia:

  1. Hienosti olet pysynyt liikuntasuunnitelmassa! Eikun tsemppiä jatkoonkin :D Minuakin kiinnostaisi tuo GFG... Mikäs se oikeastaan on ja miten siihen voi liittyä?

    VastaaPoista
  2. Tiitula: Ei enää mitenkään :(
    Eli on Jutta Gustafsberg ja taustatiimin suunnittelema "dietti". löytyy osoitteesta www.fitfarm.fi On aina aika ajoin ilmainen, mukana ruoka sekä liikuntaohjeaet (mulla tosin jälkimmäiset omia). Heillä on myös maksullisia palveluita. Ne on esitelty siellä niiden nettisivuilla. Aika paljon porukka on näillä ohjeilla laihtunut, mutta ei tosiaan ole mitään helppoa hommaa...

    (ja googlettamalla varmaan löydät ohjeet "ilmaiseksikin" eli GFG tai go fat go ruokaohje) ;) Mitä nettiin laittaa niin siellä se myös pysyy...

    VastaaPoista
  3. Ok, kiitos vinkistä :) Pitääkin pureutua asiaan lähipäivinä.

    VastaaPoista

Kiitos :)