tiistai 3. toukokuuta 2011

Viikko2 Päivä2, paluu salille!

Reilu pari viikkoa on siitä kun olen viimeksi käynyt salilla. Se on jäänyt ensin flunssan, sitten lääkekuurin ja lopuksi selkäjumin takia, mutta nyt siis homma on taas hanskassa :D
Viimeksihän sain salilta uuden ohjelman, mutta se ei oikein enää vastannutkaan mun nykyisiä tarkoitusperiä, joten täällä blogissa päivittelin, että mitäköhän sitä nyt sitten tekis. Ihanainen Core otti asiakseen ratkaista mun ongelman ja tattadadattadaa nyt mulla on uusi saliohjelma, jonka ainakin ensimmäinen osio tuntui ihanalle <3
Kiitos, kiitos, kiitos Core! Oot ihan huippu!
Tänään rääkättävänä olivat siis rinta-olkapäät-selkä, sekä vatsoja aimo määrä :) Torstaina olisi seuraavan kerran mahista päästä salille, joten sitten ois kakkos-osion vuoro. Hieman hermostutti mennä niiden vapaiden painojen kanssa "sähläämään" sinne "ukkojen puolelle", mutta sain itseni vakuuteltua että
mä osaan nää liikkeet
mullakin on oikeus olla siellä vaikka oon nainen ;D
ei niitä ukkoja yks naisihminen siellä vois oikeesti vähempää kiinnostaa

Nää mun kammot on siis vaan ihan tyhmiä psykologisia-juttuja, eli meidän salilla ei todellakaan ole oikeasti mitään ukkojen puolta tms. ;D Sama kammo mulla oli sen juoksumatonkin kanssa ja sekin on selätetty!
Juoksumatolla juoksin tänään ennen treeniä 15min ja lopuksi 5min, yhteensä 2,3km mikä on mulle aika hyvin, joten superjätti-iso perhostarra on ansaittu! (ja juoksin vaikka salilla oli todellakin yli 5 ihmistä... :D )

Syömiset on sujuneet mainiosti nyt kahden päivän aikana, ei ole ollut nälkä ja vappupöhötykset on lähteneet hyvin liikkeelle. Se on kuulkaa uskomatonta kuinka voi kahdessa päivässä saada +3kg pöhötyksen aikaiseksi. Tosin huomiotta ei voi jättää tuota mun lääkekuuria, jonka sivuvaikutuksena on turvotus.

Yöllä töissä mua paleli koko loppuyönkin aivan törkeästi. Ei auttanut liikunta, lisävaatteet eikä lämpimän nesteen juominen. Kotona vasta palelu lakkasi kun vedin kolpakollisen kuumaa inkiväärijuomaa, sitten tuli oikein hiki! Uskon tuon palelun johtuneen osaltaan väsymyksestä ja osaltaan hiilareiden tiputtamisesta, sillä eilen hiilareita kertyi vain 94,7grammaa kuin normaalisti se on mulla ollut jossain 120-200grammaa. Tänään 66,9grammaa.

Eilen sain myös Kukka Laakson ja Varpu Tavin Maanantaisoturit käsiini ja luettu onkin melkein koko kirja. Kohta mie häippäsen tuonne sänkyyn lukemaan sen loppuun. Jo tässä vaiheessa voin kyllä antaa suositteluni!

En tiedä, pitääköhän sitä sitten tähänkin hurahtaa??? Oikeesti??? Onko ihan pakko kaikkeen hurahtaa??? ;D

8 kommenttia:

  1. Hyvä iive! Saleilu on mukavata, itselläniki oli salipäivä tänään, ja nyt huutaa selkä ja kädet armoa :P
    Hurhataminen on hyvästä, tiettyyn rajaan asti ;D

    VastaaPoista
  2. Mie hurahdin kahvakuulaan! Alotin gs-treenin Maanantaisoturien innostama, sellanen normi kuulajumppa ei ole puolikskaan yhtä kiinnostavaa. Nyt mie työnnän ja vähän tempaan ja kiroan, miksei kuntosalitreenistä ole mitään hyötyä monen minuutin sarjoihin.

    VastaaPoista
  3. Iive, oot ihana :DD Oon täällä adenoviruksen kourissa, ja kyllä tuo siun kirjoitus sai niin ison hymyn kasvoille, ettet usko!! :) Muista kääntyä puoleeni, jos tulee kysyttävää tai jos kakkos-osiosta haluat jotain muuttaa (jos ei sovi tai on liian vaikea tms). Mutta vapailla painoilla tosiaan meet reippaasti, muista tyypeistä piittaamatta! Pari huojuvaa sarjaa ja sen jälkeen kroppa keksii, mitä oot tekemässä ja tekniikka hioutuu! Ja sit vaan malmia lisää, älä päästä itseä helpolla siinä vaiheessa, kun liikeradat on ytimessä :)

    VastaaPoista
  4. Mie kovasti harkitsen tuota kahvakuulaa kun aina ei kerkeä sinne salille. Se vaan mietityttää, että tuleeko sit kotona kuitenkaan tehtyä? Pitää nyt käydä parilla kuulailutunnilla kokeilemassa vielä. Niistä tunneista mie en kyl periaatteessa tykkää tai jotenkin ne tökkii, mutta siellä vois kuitenkin ohjattuna tutustua vielä enempi tuohon välineeseen...(ennen kuin sen sit ehkä ostais itselle...)

    Core: Hyvä että oli hauskaa ;D Hyvin toimi treeni. Sitä mietin, että oisko kulmasoutu tms. vielä hyvä tuohon (tarvitseeko ylipäätänsä ja kummalle päivälle?)

    Berry: Mie meinaan aina vaan hurahtaa kaikkeen uuteen ja sit entiset jää ;) No ei oo ainakaan tylsää...

    VastaaPoista
  5. Polenka: Just siun blogista oonki lukenut tuosta kuulailusta ja nyt sit toi Maanantaisoturit <3 Oli hyvä opus!

    VastaaPoista
  6. Mun pitää katsoa läpi tuota sun ohjelmaa, kunhan paranen. Mutta kipaisepas blogissani, siellä on sinulle jotain :)

    VastaaPoista
  7. Iive, mäkin oon harkinnut sen kahvakuulan ostamista itselleni.. ja mullakin on tapana hurahtaa.. mieli tekisi sitä kuula kovasti, ja mietin juuri tuota samaa, että tuleeko sitä sitten kotona kuitenkaan treenattua tarpeeksi? Noh, päätin, että se on minulle palkintona, sitten kun painoni on 85kg, jos vielä silloin tekee kuulaa mieli (on tässä siis vähän aikaa miettiä) :D

    VastaaPoista
  8. Huutelen sivusta, että "kahvakuula <3"

    Mullahan on hauska tilanne, että olen 3,5 kk kahvakuulaillut, eikä mulla oo vieläkään omaa. Ja ihan hyvä, että ei olekaan. Olisin vielä alkuvuonna ostanut itselleni aivan liian pienen kuulan, ja tuskin käyttäisin sitä enää, kun se ei tuntuisi missään.

    VastaaPoista

Kiitos :)