torstai 26. toukokuuta 2011

Viikko5 Päivä4, Pallona luokses pompin, da da da da daa

Nyt on kyläilty ihanien luona ja tekipä hyvää päästä vähän "kälättämään", tosin kaksi alle 2v lasta pitivät myös meitä hyvin kiireisinä, ettei nyt ihan päässyt puhumaan juurta jaksaen kun piti välillä setviä ipanoiden välejä ;D Ei oo ihan lapsukaisilla vielä hanskassa nuo sosiaaliset taidot (kädestä ei oteta ja jos jostakin taistellaan niin hampaita ei tarvii käyttää (tässä asiassa loisti meidän neiti, kröhöm... ) ja niin edelleen, mutta minkäs teet kun toinen puhuu vähäsen ja toinen ei vielä paljon ollenkaan. Jotenkinhan se on hommat setvittävä!) No joo, mut se siitä, eihän tää mikään lapsipalsta oo :D

Syömiset meni kyläillessäkin ok. Yhden salaatin otin matkaevääksi, muuten kolusin ystävän jääkaapilla. Hieman murhetta tuntuvat tuottavan syömäni lihapullat (ranskalaiseen sipulikeittoon tehty, jotka on tietty ihan törkeän hyviä) kun olen päättänyt, ettei tämä mun syöminen ole todellakaan mikään vamma tai "erikoisvaiva" kyläillessä. No nyt kuitenkin tuntuu siltä, että maha on kuin ilma, ilma, ilma, ilmapallo (siis tuliko selväksi, että ILMAPALLO? tai voisko olla niin kui rantapallo?)
(Tosin syyllisiä voivat myös olla tulevat kuukautiset(?), sharonhedelmät (2kpl), laktoositon maitojuoma, kahvi (liikaa), sämpylä)

Pienen 2,7km juoksulenkin kävin vetäisemässä kotiin tultua kun ajattelin, että se helpottaisi vatsaa vähäsen. Nyt lisäksi iltapalalla muutama mukillinen yrttiteetä. Eiköhän niillä yksi turvonnut napamaha selätetä!

Ai ja kotona odotti kiva ylläri kun Siippa oli shoppaillut alesta mulle Torstain ulkoilutakin (ála 29e, ovh 119e) I like it! (Vai mitäs tuumaatte?)

4 kommenttia:

  1. Hieno on! Ja lapsella on äitinsä suloiset kasvot :) Ihana nähdä siut kasvoista, pitäs itsekin joskus laittaa kasvokuva tänne :) Mut saatte sit, kun voin näyttää vatsiksia samalla :D

    VastaaPoista
  2. Olipas hyvän löydön miehesi tehnyt, aivan upea takki!
    Ja samaa pitää sanoa, mitä toppahapa,olipa kiva nähdä kasvotkin blogin takana! :) (voinko minä sanoa mitään, kun en itse omia kasvojani näytä..:D )

    VastaaPoista
  3. No mie aattelin, että aivan yks ja lysti ;D Tää ei oo mikään salaisuus tää mun blogi tai elämäntapa tai mikään muukaan täällä (kun enhän mä ny mitään semmoisia tietty tänne kirjoita eikä mulla ees oo semmoisia). Tääl on käynyt selväksi missä mie asun jne. Nii yks pärstä nyt on...

    :)

    VastaaPoista
  4. Ihana takki! Ja kivaa tosiaan nähdä kasvokuviakin täällä, ehkä itsekin joskus. Ja eipä minunkaan blogini niin übersalainen ole, johan tuo minun henkilöllisyyteni selvisi niin nopeasti... :D

    VastaaPoista

Kiitos :)