lauantai 28. toukokuuta 2011

Viikko5 Päivä6, Likkojen lenkki!

Arvoin, pohdin ja vatkasin (varmaan työkaverini hermoromahduksen partaalle).
Juoksisinko vai en, kas siinäpä pulma!
Viime tipassa ylimääräiset kamat autoon ja menoksi.
Ja mä juoksin,
JUOKSIN sen koko hemmetin 7,7km!
Aikaan 1h 10min, ei sekään nyt ihan huono ottaen huomioon mun taustan :)


Mä oon niin onnellinen ja iloinen (ja ihme kyllä vielä hengissä)!


Ai mikä punainen naama häh???

Sateinen Likkojen lenkki, Jyväskylä 28.5.2011

Ensimmäisen tunnin satoi, mutta kun oli juoksijoiden vuoro lähteä niin paistoi aurinko :) Viimeisellä kilometrillä satoi taas vettä, mutta eipä tuo enää missään tuntunut kun oli jo valmiiksi niin hikinen. Harmi vain että lenkin jälkeen oli niin märkä, hikinen ja väsynyt ettei voinut jäädä nauttimaan tunnelmista. No, ensi kerralla sit vaihtovaatteet yms. mukaan kun suihkutilat kuitenkin tuolta löytyi.

 Lenkin järjestelyt oli kohtalaiset. Kouluarvosana ehkä 7- Puutteita oli lähtöjen kuulutuksissa ja muussakin informaatiossa. Juoksijoiden lämmittely oli surkea, siis aivan surkea! Eikä muutenkaan lähtötilanne ollut mitenkään kannustava, saati maaliintulo jota ei oltu merkattu mitenkään. Siinä kentällä sitten juoksuhuuruissani harhailin ja joku törkkäsi mulle lahjakassin kouraan. 

Sitten vasta tajusin, että hei täältähän saa näköjään evästäkin :) Riisipiirakan vetäisin paikan päällä naamaan ensihätään ja ajelin sit kotiin syömään kunnon ruokaa ja saunaan hellimään kärsinyttä kroppaani. Huomenna voin olla vähän kipeä, mutta ainakin olen iloinen ja onnellinen.

Vähänks mä oon voittaja ;D


9 kommenttia:

  1. IIIIIISOT ONNITTELUT!! <3
    Mahtava matka, ja hyvä aikakin :) hyvä sinä!

    Toivottavasti mä pystyn vielä joskus samaan, perässä tullaan :D

    VastaaPoista
  2. Hei, upeaa! :-D Tosi hieno suoritus, varmaan mahtava fiilis.

    VastaaPoista
  3. Todella mahtavat onnittelut sulle hienosta suorituksesta!!!!!! :)))

    VastaaPoista
  4. Kiittää, kiittää :)
    Oon kyllä tosi onnellinen tästä, ei olis kyllä vielä vähän aikaa sitten uskonut (kun mähän olin vasta muutama viikko sitten ihan onnessani jo 3,5kilometristä).
    Nyt on haaveita kovennettu ja syksyllä odottaa Finlandia marathonin rantaraitin kierros 12km ja vähän kovemmalla vauhdilla kuin nyt ;D
    Nyt mie taisin olla aikalailla viimoisia ketä tuli perille, mutta miepä en kävellykkää yhtään välissä niin kui toiset :P :D

    VastaaPoista
  5. Tosiaan kyllä mahtava suoritus!
    ja voin uskoa millainen fiilis sulla oli, kun muistelen sitä, mikä oma fiilikseni oli, kun juoksin ekan kerran 10min :D saati siten, kun pystyy juoksemaan pidemmän matkan :)
    Oma tavoitteeni on kesän aikana 5km juoksu, ja vuoden loppuun mennessä 10km

    VastaaPoista
  6. Hieno homma, onnea :) olin itsekin eilen Jyväskylässä, en tiennytkään että oli tällainen tapahtuma.

    VastaaPoista
  7. Ihan mahtava suoritus! Perässä tullaan, haaveilen ensi vuoden Naisten Kymppiin osallistuvani, sellainen järjestetään kohtalaisen lähellä...

    VastaaPoista
  8. Polenka: Mie meinasin tästä sulle vinkatakin, mut aattelin et on sulla varmaan jo tekemistä ;D (ja aika kalliskin toi oli, mut meillä onneks meni virman piikkiin ;D )

    Norsuemo: Kyllä sie varmasti pystyt yhteen Naisten Kymppiin! (tietty jos kroppa sanoo juoksulle nou, nou, niin sit on eri juttu, mutta muuten vaan taivas on rajana ;D )

    Blueberry: Uskompa että nuo sun tavoitteet täyttyy tuolla treenimäärällä aika nopeastikin, varsinkin kun paino tippuu samalla koko ajan niin tulee juoksemisestakin kevyempää :)

    VastaaPoista

Kiitos :)