maanantai 22. elokuuta 2011

Metsässä

Koska terveystilanne edelleenkin on laihduttamisen/ treenaamisen kannalta surkea niin laitetaampa tänne kuitenkin vähän kuvia eräältä metsäreissulta. Niin onnellinen olen siitä, että olen löytänyt metsän uudestaan ja että lapseni myös viihtyy siellä ja kulkee siellä pelottomasti. Ja kuten kuvista voi päätellä, saatiin perheen miessukupuolen edustajakin metsään, ei toki marjoja keräämään, mutta kuvia ottamaan :)

Löytyykö, löytyykö?

Kyydissä on kiva olla jos ei itse jaksa kävellä.

Sieni, mitä ilmeisemmin jonkin sortin tatti?

Toinen sieni

Kolmas ja neljäs sieni :)

Mysteerisieni

Vielä löytyi marjoja

Kipittäjä, huomaa kello, ei häviä lapsi metsään!
Sieniä ei poimittu, vain kuvattiin. Vaikka kuvia tutkiessa appivanhempien kanssa tunnistettiin melkein kaikki sienet ruokasieniksi. En halua poimia sieniä joita en tunne 100% varmuudella, eikä siihen sieniopaskirjat auta. Mut siellä sitä olis, ilmaista ruokaa, yllin kyllin.

Olen seurannut nyt yhtä blogia "salaa". Hieman ärsyttää kun blogin kirjoittaja on "täydellinen" niin ulkonäöltään, treeneiltään, tyylitajultaan kuin kodiltaankin. Aaarrrgghhh! Miksi se en voi olla minä?- pieni ääni sisällä sanoo. No minä olen minä :D mut sen kropan voisin kyllä ottaa...

ps. tietääkö kukaan jotain yksinkertaista neuvoa näitten bloggerin kuvien kanssa? Kun tuo kokovaihtoehto Keskikoko on ihan ok pieneen kuvaan. Kokovaihtoehto Suuri on ehkä 1cm isompi kuin keskikoko ja kokovaihtoehto Erittäin suuri menee jo tekstikentän "yli" eli on siis ihan liian suuri... :( Ja kuinka hemmetissä noihin kuviin saa kehykset???

8 kommenttia:

  1. Nuo kehykset taitaa tulla mulla automaattisesti, koska pohja on tummempi kuin kuvat, niin se ympärys näkyy automaattisesta valkoisena, juu ändörständ?
    Minusta kuvat voi laitaa melkein minkä kokoisena vain, koska kaikki kuvathan saa suuremmiksi kun niitä klikkaa ;)

    VastaaPoista
  2. Tuo on niin tuttu tunne, kun lukee muiden ihmisten blogeja ja ne ihmiset tuntuu olevan täydellisiä omaan itseen verrattuna! Kämppä näyttää trendikkäältä ja siistiltä kun itse asun eriparihuonekalujen ja villakoirien keskellä. Ja miksen minä voi mahtua koon 34 vaatteisiin, häh?! :D Mutta kuten sanoit: "minä olen minä". Enkä oikeastaan haluaisi kukaan muu ollakaan, etkä taida sinäkään haluta. :)

    VastaaPoista
  3. Sienet 3 ja 4 ovat herkkutatteja. Kerää ihmeessä! Tatit ei oo myrkyllisiä, jotkut kylläkin pahanmakusia. Voi vaikka palasen maistaa kerätessä.
    Täydellisyys on tylsyyttä. Vaatetuksessakin pikku riitasointu lisää mielenkiintoa. Äitee

    VastaaPoista
  4. Iive, älä suotta kadehdi mua! Tiedän, että oon mielettömän upee mut nii säki oot! Tiedän, että treenaan yhdellä kädellä sikakovaa, mut niin säki treenaisit, jos sulla olis vaa yks käsi! <3

    VastaaPoista
  5. Ensteks
    Toppis: *REPS* *REPS* *REPS*
    Äitee (ja muutkin): Joskus toisten elämä näyttää vaan niin kadehdittavan no... täydelliseltä. Silti mä haluan tietenkin olla minä, mut voihan sitä itseään aina kehittää.
    Toisaalta olen ylpeä siitä, että kotini ei ole huonekalumyymälän katalogista vaan monet (lue suurin osa) huonekaluista on tehty itse tai löydetty/saatu jostain.

    Ja kyllä niitä sieniä päätyy sinne kerättäväksikin asti kuhan ensin kerätään rohkeutta poimia niitä ;D

    Kuvaongelma on ehkäpä visuaalinen... Haluaisin sellaisen blogipohjan, jossa ns. tekstikenttä on leveämpi ja nuo seuraan yms. sivulaatikot olis reunempana. Nyt on molemmissa reunoissa melkein 5cm tyhjää. Haaskausta :D

    VastaaPoista
  6. Heiii jee ja nyt lähtee blogin ulkoasu uusintaan :)

    Säätää, säätää, säätää...

    VastaaPoista
  7. Tuo joidenkin bloggaajien "täydellisyys". Väkisinkin se joskus käy kaivertamaan. Toisaalta kuvat voi olla otettu juuri siivouksen jälkeen, sopivasta kohdasta ja tekstit kirjoitettu sopivasti. Niin no, on ne jotkut hyvin kapeita ja trendikkäitä, mutta eikö me suurin osa tulla taaplata tavallamme. :)

    VastaaPoista

Kiitos :)