keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Reissussa

Haasteen äärellä ollaan täällä ;)

eli Äiteen luona kylässä, jossa herkut on armollisesti piilotettu kaappeihin ja mulle on PepsiMaxin rinnalle ostettu Novelle Frissiä. Mikähän kumma se on, että kotona vesi maistuu, mutta täällä pitäis saada kitata limpparia? Voi kai se olla jokin opittu juttukin...

Tiedossa on myös koko reissun ajan vapaata liikunnasta, sillä jaloissa juilii askellusvirheen aiheuttamat säryt, joten lepoa, lepoa, lepoa! Pitkään mietin, että josko ottaisin kuulan mukaan, mutta päädyin sitten antamaan kropalle kerrankin kunnolla lepoaikaa. Maanantaina tehty salitreenikin tuli tehtyä erityisellä huolella ja sen kyllä tuntee. Lisäksi huomenna suuntaan osteopaatille vähän rutisteltavaksi, jes!

Ja koska tekemistä pitää keksiä ettei vaan jalat käy jääkaapille niin neulomukset on otettu esiin (ja jääkaappiin on kuorittu kilo porkkanoita valmiiksi)! Tulossa on syksyn sekä talven juoksu & hiihtolenkeille säärystimet ja mielestäni aikas makeat sellaiset :) Lopputulos sit näytille myöhemmin...
Puikoilla pyörii Novitan Noki ja Crystal.


Ai ja mä oon muuten aivan rakastunut näihin mun legginseihin <3 ja lisäksi mä olen aivan hurahtanut lehtiin. Kaupasta on tullut ostettua ainakin Fit, Kauneus ja Terveys, KG, Sport ja Kunto&Terveys :O ja sit vielä joku mitä en edes muista... No tietty noi on tähän aikaan vuodesta kunnon teaserina eli jotain -30-50% kaikki. Näistä paras on kyl ollut Kunto&Terveys. Mä ehkä jopa minuutin mietin, et tilaisinko, mut en sit tilannut ;D

4 kommenttia:

  1. Välillä on hyvä keventää tai jopa kokonaan pitää taukoa fyysisistä treeneistä ja muutenkin "relata".

    Käypä tsekkaamassa blogini http://kuntoguru.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Olet kyllä Arto aivan oikeassa!
    Tosin tänään oli pakko päästä aamulenkille, mutta vain kävellen ja muutenkin relaten. Ei olis muuten tullut heräämisestä mitään ilman tuota reippailua ;)

    VastaaPoista
  3. Täällä myös aloitettu neulomisprojekti sairastelun aikana, jottei jalat kantaisi liiaksi keittiön suuntaan ;) Minulla tekeillä pussukat kummitytölle ja hänen pikkusiskolleen. Täytyykin kohta miettiä jo uutta neulomisprojektia.

    Ihanat langat sulla muuten! Millaisen ohjeen mukaan teet säärystimet? Olen itse jo useamman vuoden ollut aikeissa tehdä itselleni säärystimet.

    Rentouttavaa reissua!

    VastaaPoista
  4. Mä teen Tiitula melkein aina omasta päästä. Joskus onnistuu joskus ei. Neidin villahaalarin tein ohjeiden mukaan, no siin onki vähän hifistelyä aikalailla enempi ;D

    VastaaPoista

Kiitos :)