torstai 20. lokakuuta 2011

Kootut tunnustukset

Mä olen niiiiin huono tässä.

Näitä haasteita ja tunnustuksia kiertää ja monta ihanaa tunnustusta oon saanut. Ja sit mitä mä pöllö teen? Unohdan tietysti laittaa niitä eteenpäin ;D (Kiittämässä käyn aina kyllä, en mä niin törkee oo ;D )

No nyt tulee ihan täydeltä laidalta!

Blueberryltä (ainaski)



Tunnustuksen saajan kuuluu kertoa  lempi-
1) väri 
2)ruoka 
3)paikka jossa haluaisi käydä

  1.  Lempivärini on ehkä pinkki? Joskus se on sininen tai violetti tai keltainen, vaaleanvihreästäkin olen alkanut tykätä. Punainen on myös ihana, sekä oranssi (ei kovin räikeä). Mustaa suosin aina. Turkoosi rauhoittaa ja piristää... ehkäpä olisi helpompi luetella ei-niin-lempivärit eli ruskea, tummanvihreä ja valkoinen.
  2. Hoh, hoh... lihapullat? Tulinen broilerilasagne? Hei ei oo reilua ;D eihän tommoista voi päättää!
  3. Joskus haluaisin matkustaa Lontooseen.

Hepalta ja Hiilarihirmulta (ainaski)
 Ja Ninniltä



Ensimmäiseksi tulee kiittää tunnustuksen antajaa

KIITOS! :)
Sitten tulee jakaa tunnustus tai blogipokaali kahdeksalle muulle blogille sekä kertoa kahdeksan
tai kymmenen satunnaista seikkaa itsestään.
  1. Pienenä parhaan ystäväni kanssa keksimme mitä mielikuvituksellisempia juttuja mm. puissa asui noitia, jotka puhkoivat silmät jos katsoi ylöspäin ja kuussa asui poika joka seurasi meitä. Spooky!
  2. Olin pitkään sitä mieltä etten halua lapsia. Kuitenkin maailman onnellisimmaksi minut teki juurikin se lapsi ja äitinä oleminen.
  3. Olen tosi nuuka ihminen vaikka ei olisi pakko. Silti ne rahat aina jonnekin tuhlaantuvat.
  4. Rakastan kirjoja
  5. Rakastan lukemista
  6. Rakastan siisteyttä, mutta kotona olen oikea sotkuhirmu :(
  7. En ole mistään kotoisin, olen elämäni aikana asunut 25:ssä eri asunnossa (29vuoden aikana) ja 9 eri paikkakunnalla.
  8. Kasvoin teatterissa ja olen opiskellut taidealaa.
  9. Inhoan hiihtämistä, mutta nyt ajattelin ostaa sukset!

 Hiilarihirmulta
 L.U.K.I.J.A - Laadukas, Uskollinen, Korvaamaton & Ihanteellinen Jaarittelunjaksava Ajatustenjakaja


Tunnustuksen saajalle:
- Tallenna kuva omalle koneellesi ja lisää se blogiisi.
- Esittele merkittävin/koskettavin/mieleenpainuvin/muuten vain erityinen kommentti, jonka olet saanut
- Koska kyseessä on lukijatunnustus, jaa tunnustusta eteenpäin haluamillesi omille lukijoille.

Yksi herkullisempia kommentteja on blueberryn Afflekit...

hahaaa!! ihan ekana pakko sanoa, että mietin miksi olet kirjoittanut tuohon loppuun, tunnisteisiin "ben afflek" xD. Sitten kun katsoin tarkemmin, siinähän luki että "before and after".... hienoa että löysit sopivan sienikurissin! kiva :) Itse ajattelin että lähden huomenna metästämään kanttarelleja ja jos vastaan tulee, niin muitakin sineiä toki mukaani nappaan. Nuo kananmunat ovat kyllä sellainen viidakko, että huhhuh :/. Itse koetan ostaa vapaan- tai virkemunia, mahdollisuuksien mukaan luomuakin. Rahatilanne vaan välillä rajoittaa, kuten muutenkin luomun ostamista. Olen kyllä todella kade noista notkuvista vadelmapuskista, mulle kans!!
Ja tästä ben afflekista onkin sit juttua riittänyt täällä ja muualla :D Ja niinpä Before&after on aina mulle Ben Afflek :D


Mä en nyt jaa näitä kellekään mitenkään erityisesti kun haasteiden saamisestakin on aikaa joistakin enempi, joistakin vähempi, MUTTA haluan esitellä teille pari aika ihanaa blogia ja tyyppiä niiden takaa.

Te kaikki olette ihan huippuja bloggaajia ja ihmisiä vaikka en teitä IRL ole ikinä nähnytkään. Ootte ihan supermimmejä kaikki! Näiltä tytöiltä ei puutu asennetta! Näissä tytöissä on sitä jotain!


weheartit


Ne kiirivät tähtiin
nousevat ylös unelmiin

Sävelet toiveiden
soinnuilla kertoen

Kietovat kätensä ympärille
antaen suunnan haaveille

Niille joilla ei koskaan
suuntaa ollutkaan

Mutta viimein saa
voimaa ne saavuttaa

Kuka olisi uskonut
"on unelmani toteutunut"
 
weheartit
 

9 kommenttia:

  1. Ben afflek <3
    Hihii..! kiitos Iive :)

    VastaaPoista
  2. Ben on kova jätkä ;D (vaik ei ees oikeesti oo...mut silti....)

    VastaaPoista
  3. Kiitos todella paljon maininnasta! <3 Piristi aamua, kun yritän tässä silmät ristissä kiskoa aamupuuroa ja saada itseni pyörän selkään ja tallille. :)

    VastaaPoista
  4. Voi Iive, kiitos paljon maininnasta!

    VastaaPoista
  5. Oikeen kunnon tunnustus-postaus. :) Mä kiitän myös maininnasta. <3

    VastaaPoista
  6. Sulle on tunnustus blogissani (:

    VastaaPoista
  7. Apua! ANteeksi, en ole yhtään huomannut tätä.

    Ja ihan älyttömästi kiitoksia. <3

    VastaaPoista
  8. Eipä tuo Joanna mitään :) Nytpä huomasit ;)

    VastaaPoista

Kiitos :)