sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Influenssa

On kaatanut mut petiin...
Neiti oli alkuviikon kipeä ja nyt kärsii korvatulehduksesta, voi meitä :(

Vuoden Ääliönä olen päättänyt käydä töissä, tosin lyhennettyä työpäivää, mutta silti. Voi älynväläys. Jotenkin olo tuntuu vain maailman paskimmalta työntekijältä kaiken sairastelun jälkeen, joten olen nyt sitten idiootti jästipää kun änkeän töihin kipeänä ja näin toimin kaikkia arvojani vastaan.

Blogimiittiä Jyväskylässä on vähän suunniteltu, siitä voipi lukea Nina c. mon blogista mm. täältä.
Oispa kiva nähdä oikein paljon ihmisiä!


Kerettiin me jossain sairastelun välissä käydä onneksi vähän lumilla ja jäällä leikkimässä. Mielettömästi harmittaa tämä sairastelu kun ei pääse hiihtämään, ei juoksemaan eikä SALILLE. Mä niin kaipaan punttien kolistelua, mut nyt ei voi mitään.


Kasvain-asioistakaan ei ole kuulunut mitään. Olen nyt siis näköjään ihan ilman hoitoa ja sitä saan joskus hamassa tulevaisuudessa, ehkä. Onkohan ne unohtaneet mut? Epikriisejä lukiessa huomasin muuten ihan tosi tyhmiä virheitä jotka mua ärsyttää. Mitenköhän ne saisi korjattua? Jotenkin sitä haluaisi, että edes ne olis oikein kun mikään muu ei oikein suju...

1 kommentti:

Kiitos :)