torstai 29. maaliskuuta 2012

Juhlapäivä lähestyy

Nytkö se iskee 30-vee kriisi? NOT :)

No joo, ehkä mulla ei ole mitään erityisiä kriiseilyjä tuon iän suhteen vaan syntymäpäivän suhteen. Kevät on mennyt niin nopeasti etten ole oikein pysynyt kärryillä ja siispä syntymäpäivän juhliminen JO nyt (siis reilun viikon päästä) tuntuu utopistiselta eikä oikein jaksaiskaan... asiahan on ajankohtainen kun pitäisi päättää miten haluaisin tätä yybermahtavaa päivää juhlistaa. Ja mä en jaksaisi nyt juuri mitään.

Yhtä juttua mä toivon, nimittäin sitä, että mulla olis niin saakutin hyvä tuuri, että pari ihmistä päättäisi lahjoa mua vähäsen ja niinpä mulla olisikin yllättäen varaa siihen polkupyörään mihin mulla muuten ei ole varaa. Niillä hienoilla lukkopolkimilla kun ei kauheasti poljeta ilman sitä pyörää :D Toki muistakin lahjomuksista olen onnellinen, mutta tuo nyt on jotenkin ollut eniten mielen päällä. Minä niin odotan kesää tulevaksi ja johan sitä kohta voisi hurruutellakin pyörällä vaikka ei olisi vielä kesäkään.

Sit joku ihme Cision oli listannut mut maaliskuun top-10 painonhallinta-blogeihin. Ihme juttu, kun miusta tuntuu, ettei tässä nyt ole ollut mitään järkeä kohta puoleen vuoteen. Mut kyllähän siitä listauksesta silti voi iloinen olla vaikka ei ihan tajuaisikaan.

Lääketentti kosahti muutamaan virheeseen ja muutamaan todella veemäiseen ollakko vai eikö olla vai mitä tässä nyt oikein kierosti kysytäänkään- kysymykseen. No nytpä tiedän kieroilut ja ojat ja allikot. Hahaa I will beat you!

Mut hei entäs sit se, ettei tänään muita herkkuja kuin kahvileipä kahvitauolla? Aika hyvin meni! Harkitsin jopa liikuntaa (viimeksi kun harkitsin, "päätti" lapsi rueta oksentelemaan). Huomenna menee varmaan käsi poikki kun olen uskaltanutkin edes ajatella jotain tuollaista.

Ruokatsydeemit on menneet oikeastaan aika hyvin viime päivinä, ihan ajattelematta.

Ja hei täällä on hirmuisesti (siis ainakin pari) uutta lukijaa! Ihanat :)
iive




2 kommenttia:

  1. ooh, lahjomuksia! Polkupyörälahjomus kuulostaa loistavalta just iivelle <3 Jess!

    VastaaPoista
  2. Joo, mä mielisin semmoista hirmukiitäjää, mut ei mulla oo varaa siihen ikinä. Mut jos sellaisen puolivälimallin ostais...

    VastaaPoista

Kiitos :)