perjantai 16. maaliskuuta 2012

Tunnustuksia = jotain kirjoitettavaa

Mua ärsyttää aivan suunnattomasti!
Mua ärsyttää se, että jokaisen työpäivän jälkeen olen niin väsynyt etten jaksa tehdä mitään.
Mua ärsyttää se, että minä olen kipeä ja tyttö on kipeä ja heräilee yöllä jatkuvasti eli myös minäkin heräilen.
Mua ärsyttää se, että olen niin väsynyt paska etten saa itseäni lenkille.
Mua ärsyttää se, että mulla ei ole tänne mitään kirjoitettavaa.
Mua ärsyttää, kaikki!

;D

Heh, oiskohan nyt purettu tunteita?

Mun on tehnyt mieli kirjoittaa nuo asiat jo pitkään, mutta koska en halua olla nega-ihminen niin piti olla jotain muutakin kirjoitettavaa, joten kiitos teille ihanat tunnustusten antajat


blueberry
Hiilarihirmu
ja
Ikiliikkuja


Liebster tarkoittaa "rakkain" tai "rakastettu", mutta se voi tarkoittaa myös suosikkia. Liebster palkinnon ajatuksena on saada huomiota blogeille joilla on alle 200 seuraajaa.
Tunnustuksen säännöt:

1. Kiitä antajaa ja linkitä bloggaaja, joka antoi sen sinulle.
2. Valitse viisi suosikki blogiasi (joilla siis alle 200 lukijaa) ja kerro se heille jättämällä kommentti heidän blogiinsa.
3. Kopioi ja liitä palkinto blogiisi.
4. Toivo, että ihmiset, joille lähetit palkinnon, antavat sen eteenpäin heidän viidelle suosikki blogilleen!
 
 
 
One Lovely Blog Award " pelisäännöt ":

1.Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2. Kirjoita seitsemän random-faktaa itsestäsi.  

3. Lahjoita tämä sama award 15 parhaalle blogille/bloggaajalle

* Rakastan vaatekauppojen tämän kevään muotivärejä!
 
* Töissä olen supertarkka, kotona kaikki on huiskin haiskin vaikka kuinka yritän.
 
* Haaveilen elämästä maalla
 
* En voi vastustaa purkkeja ja purnukoita ja en valitettavasti tarkoita kauneustuotteita, vaan kaiken maailman säilytysrasioita, savikippoja, muovikoreja, ihan mitä vaan.
 
* Huonekalujeni pitää mieluiten olla puuta ja vanhoja. Kalustelevyt SUCKS!
 
* Kuten berryllä, kroppani yrittää kovasti väittää että olen yöeläin :(

Tunnustukset annan seuraaville ihanille, ihan ei 15 lähde nyt, mutta aika moni ansainnut on jo tunnustuksen saanutkin :)


Ihan pientä toivoa ilmassa on siinä etten enää himoitse järkyttäviä määriä herkkuja, jaksan jopa miettiä mitä suustani tungen alas, vanhat vaatteet mahtuvat päälle eikä uusia tarvinnut ostaa kaikesta huolimatta XL-osastolta. Kaipaan liikunnan tuomaa endorfiinia ja odottelen sitä kovasti takaisin. Voi, että kun ne lääkärit osaisi parantaa mut :(

Työpaikalla pistettiin kilometrihaaste pystyyn (vuoden ajalle), teki mieli kirjoittaa "iive" NOLLA KILOMETRIÄ. En kirjoittanut. Laitoin vain nimeni (eli osallistun kuitenkin), kilometreistä murehdin myöhemmin. Eihän sitä koskaan voi tietää eikä toivoa ole menetetty!

Sitä odotellessa keskityn tähän:

3 kommenttia:

  1. Voi kun tuli surku oli sun puolesta
    *ISO HALAUS*

    Kyllä sä vielä paranet, me pidetään kaikki sulle peukkuja! <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos, Ihanuus! Ja ehdottomasti Sinulle blogistani se seitsemäntoista-tunnustus <3

    Olet uskomattoman rohkea, sitkeä ja vahva - olet valtavan inspiroiva sisukkuutesi vuoksi, vaikka omasta mielestäsi et liiku riittävästi (tai siis haluaisit liikkua enemmän kuin tällä hetkellä jaksat ja pystyt).

    Ole aktiivisesti yhteydessä sinua hoitaviin lääkäreihin ja pyydä, että vaihtoehtoista hoitoa edellisen tilalle suunnitellaan (ellei sitä jo tehdäkin). Sä olet nuori ja vahva. Eiköhän se hoito löydy ja pääset kaiken sen pariin, mitä nyt kaipaat. Tsemppiä!

    VastaaPoista

Kiitos :)