maanantai 30. huhtikuuta 2012

Itävät

taimet ja ajatukset.


Kurkut itivät nopeasti, toivottavasti eivät liian nopeasti kun se kasvihuone on todellakin aivan keskeneräinen. On siinä alapuut ja toisen päädyn sivupystyt ;D Kohta sinne pitäis saada jo taimet.


Kasveilla on kaverina valaisimet. Katosta roikkuu yksi kasvilamppu ja toinen kasvilamppu on tuossa työvalossa (eikös muuten ole ihana retroaarre!), jota voi sitten siirrellä tarpeen mukaan. Ikkuna ei ole mitä parhain, sillä on pohjoiseen päin. Etelän ikkuna on olohuoneessa ja siellä ei näille valitettavasti ole tilaa.

Näiden hoitaminen on kuin terapiaa vaikka aina ei jaksaisi. Suuntaan ajatukset kohti kesää ja palstaa ja parvekkeella loikoilua (sekä kasvien hoitoa) ja tulevia syksyn herkkuhetkiä. 

Positiivinen ajattelu kunniaan!

Tiedän, että joitakin mahdollisesti ihmetyttää se, että kuinka mulla voikaan olla ideoita ja suunnitelmia ja kaikenmoisia juttuja jos mä kerran olen niin saamarin uupunut?

Vastaus onkin siinä, että en ole masentunut tai muuten alakuloinen vaan pikemminkin v*ttuuntunut (ihan suoraan nyt näin) kun olen FYYSISESTI niin väsynyt. Kuvitelkaa tilanne milloin olette olleet TODELLA väsyneitä, mutta ette ole voineet levätä / mennä nukkumaan. Minulla on sellainen olo koko ajan!
Mieleni on virkeä, vähän liiankin ja sekös sitten kismittääkin kun ei ole voimia tehdä sitä mitä haluaisi. Yritin tätäkin taas miehelle selittää, en tiedä ymmärsikö, ainakin se on kultainen ja kestää mua, ymmärsi tai ei...

Ihanaa Vappua
Toivottaa
iive

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos :)