perjantai 6. huhtikuuta 2012

Vanha Muitsu!

Onnee siis mulle, olen muka aikuinen (?) Tätä rohkenen kyllä suuresti epäillä ;)

Tänään piti Voimaa Hoitsulle-projekti olla niin kuin valmis, no ei oo, ei lähellekään, mutta tämmöistä elämä on. Yllättäviä asioita tapahtuu.

Erittäin kiitollinen olen kuitenkin kaikesta siitä mitä olen elämältä saanut tähän mennessä. Raskaasta vuodesta takanapäin... no olen onnellinen siitäkin, että matkaa hidastava sairauteni on sellaista laatua, jonka kanssa pystyy elämään.

Maha on täynnä superfoodia

Mustapekka-Sorsasta jäi vaan tähteet jäljelle.

Ja omppupiirakkaa <3

ja taskussa pullottaa hybridi-pyörän pesämuna (aikas iso sellainen, jee!)

Ja lenkkikamat on pakattu mukaan, jos lähtis huomenna taas?
Vai kätköille? ;D

iive in lööv

13 kommenttia:

  1. Hyvää syntymäpäivää! :-) Ja hyvältä näyttää teikäläisen pöperöt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pöperöt oli onneks valmiit. Sorsa on kyl mun lempparia ehkä kaikesta riistasta. Hirvi-pihvifileet on kans aika jees :)

      Poista
  2. Onnittelut, tätäkin kautta :D
    Ja, sitten se Pro-ehdotus;D yhdistä, juoksu+ kätköily = <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suattaa olla nuo kätköilykaverit eri mieltä ;)

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    3. Onnellisesti kiitän kaikkia :)

      Poista
  3. Onnea vaan! =) Ja munaisaa pääsiäistä :D

    VastaaPoista
  4. Paljon Onnea täältäkin päin!

    VastaaPoista
  5. iive
    niinjuu, en tullut ajatelleeksi,että kätköilet ilmeisesti ainakin pienimmän perheenjäsenen seurassa, se kyllä vähän vaikuttaa etenemisnopeuteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, tai sit ton miehekkeen kanssa (vihaa juoksemista) ja äiteen luona ollessa on toi teini-pikkuvelikin monesti mukana, sil ei kyl riittäis kunto... eikä halut...

      Poista

Kiitos :)