perjantai 15. helmikuuta 2013

Vierailutreeni

Ihanan siskon avulla sain tutustumiskäynnin Joensuun Energy salille. Oli kiva paikka, sellainen muodikkaan kuntokeskuksen ja perinteisen punttiksen välimuoto. Asiakkaille varmasti on plussaa tarjolla olevat fysioterapeutti-palvelut, jotka tietenkin tukevat treenaamista.

Mukavasti oli lämmittelylaitteita, vapaita painoja / levypainovehkeitä ja sitten sellaisia ihan ihme härpäkkeitä (niillä kyllä treeni sujui ihan kuin kotisalillakin), jotka laskivat jopa toistot ja liikeradat sun puolestasi. Jäsenenä saa ilmeisesti vielä sellaisen älykortinkin siihen. Näin vierailijana oli tuosta liikerata-ilmaisimesta ihan hyötyä, niin tiesi oikeat liikeradat vieraalla laitteella. Suurimman osan treenistä viihdyin kuitenkin "punttispuolella", jalkapäivä kun oli.

Salin vaaka näytti vaatteet ja kengät päällä treenin jälkeistä painoa 72,7kg. Mitähän se mahtaisi olla aamulla? Veikkaan että pian mennään vihdoin kuutoslukemissa <3

Treenatessa huomasin nyt erityisesti sen, että alkaa olla treenien intensiteetin nosto ajankohtaista. Tehdessä tuntuu kyllä, mutta viimeiset toistot alkavat olla helpompia. Lisäksi treenin jälkeen ei jäänyt kunnon tuntumaa lihaksiin. Tunsi tehneensä kyllä reippaasti jotain, mutta oisko se pumppi nyt mikä puuttui? Tykytys treenatuissa lihaksissa.

Hotellissa nappasin suihkun jälkeen kuvan kun oli niin hyvä peili eteisessä (vaikka valot oli ihan peestä). Vatsasta alkaa suurin höttö olla poissa (toki sitä siellä on, mutta pois on paljon lähtenyt). Persuksesta ja jaloista on lähtenyt myös aikalailla senttejä, mutta tehtävää on p a l j o n ! No ei se mitään, mie kun tykkään treenailla juurikin tuota osastoa kaikista eniten. Aina oon ollut ja tulen olemaan tämmöinen persevä, niin kuin murteella sanotaan, mut voisihan sitä vähän nätimminkin olla. Eli treeniä, treeniä :)

Päivän tukevin ateria nautittiin taas Hyveessä ja Paheessa. Vuohenjuusto-wokkia ja ei, en syönyt tuota kaikkea paholaisen hilloa :D Tällä kertaa proteiinit jäi aterialla hieman niukoiksi, mutta onneksi se oli korjattu salin jälkeisellä proteiiniannoksella.
Tuolla H&P:ssä on ihana konsepti tuolle wokille. Itse saa pöydästä kasata kulhoon ne vihannekset mitä haluaa wokkiin, sitten valitaan päätäyte (kana, nauta, vuohenjuusto, katkarapu jne.) ja lopuksi kastike. Siellä ne sitten wokkailee ja tarjoilee annoksen pöytään. Toki jos useammin tuolla söisi niin tulisi varmaan pyydettyä noita nuudeleita hieman vähemmälle, sillä niin iso annos tuo on, mutta nyt jätin niitä vähän lautaselle hillon kaveriksi enkä kaapinut kaikkea lautasen sisältöä mahaan asti vaikka kuinka ähkyn uhalla olisi mieli tehnyt.

iive

ps. Voimaa iive löytyy muuten nyt myös Facebookista :) siellä lisää pölinää, joskin nyt vielä ihan alkutekijöissä. Vai olisiko pitänyt olla muodikkaampi ja mennä Twitteriin? No Facessa nyt siis.

2 kommenttia:

  1. Persiä ja reidet ne täälläkin pahimmat massankerääjät ovat. Mutta hei! Sinne pakkautunut rasva ei ole niin vaarallista kuin keskivartalollle kertynyt, eli olkaamme onnellisia. ;D Hienon hoikka olet kyllä keskivartalosta. :) Ja ihanan näköinen ruoka-annos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nauttikaamme siis siitä ei-niin-vaarallisesta läskistämme vielä tovin, mutta katoava se on maan päältä! :D
      Vatsasta mulla lähtee kaikista nätimmin fläsä pois, mutta toi persus ja reidet, voi jessus! En ainakaan implantteja tule siihen koskaan tarvitsemaan. Mutta nyt ei etsitä enää kadonnutta vyötäröä vaan nyt alkoi paremman takapuolen metsästys! Huomenna Bodypump ja tiedän maanantaina kärsiväni tuskasta ;D

      Poista

Kiitos :)