keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Erilainen kesä

Oli niin erilainen kesä

 Toukokuussa kuvittelin jotain ihan muuta.

 Mutta kivaa oli. Elastinen jammailtiin kahdesti kesän aikana ja muitakin keikkoja nähtiin.

 Ja jalkoihin sattui niin helkkaristi.

 Ja herkkuja syötiin ihan liikaa, mutta siitä ei itseämme ruoskita,
todetaan vaan että hyvää oli.


Rannalla löhöttiin urakalla. Ensimmäinen uimarantakesä <3
 
 Ja jalat teipattiin ja niihin sattui vaan.

Hulluna kaikkii marjoi, syötiin niin että maha naukui.

 Meillä kävi kylässä tirppa. Outo tyyppi. Sitten se vaan läks.

 Ja mä neuloin, hemmetti että mä neuloin kesälomalla enemmän kuin ikinä!


Neuloin jopa Finntriathlonilla :)


Ja nyt mulla on jalassa tämmönen, onneksi öisin vaan.
Ja tiiättekö mitä että ei satu ihan niin paljoo enää :)
 

Pöydästä löytyy kaikkee kivaa, jotka keväällä istutin, joita en kesällä jaksanut hoitaa, mutta ruokaa niistä tuli silti <3
 

Tänään loppui kesä. Näin kun lehdet tippuivat puusta ja olin ulkona koko päivän.
 

Tuonne veneeseen en sentään mennyt, en mä ihan seonnut oo kuitenkaan :)
Jos työhyvinvointipäivässä kuuluu voida hyvin, niin silloin minä menen metsään. Mäntyjen alle.
Ja kotona menin sinne vielä uudestaan ja poimin puolukoita <3

Mitäs sit tästä syksystä kuvittelisi?

iive

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos :)