perjantai 15. marraskuuta 2013

Itsestä tykkääminen

Lady Puntti pisti jakoon aika hyödyllisen haasteen, jossa pitäisi kertoa viisi asiaa mitä itsessään rakastaa tai haluaa oppia rakastamaan. Mä käytän mielummin sanaa tykkää, kun itse ja rakkaus = itserakas mun korvissa ja niin... tykkääminen on paljon helpompaa kuin rakastaminen.


Ensimmäiseksi tykkään itsessäni siitä asenteesta jonka olen oppinut elämässäni löytämään eli ajatuksesta ettei ole mitään mitä en osaisi jos tarve sen vaatii. Kaikki asiat on opeteltavissa, harjoiteltavissa ja tehtävissä.

Toiseksi tykkään mun kropan muodosta, varsinkin kun ei tuota ylimääräistä olisi. Naiset harvemmin tykkää omista takamuksistaan, mutta musta mulla on kiva pylly :) Ja vielä kivempi se on kun saa taas treenattua vähän lisää.

Kolmanneksi tykkään mun nykyisistä voimista ja siitä että voi pyrähtää juoksuun tukehtumatta tai ettei kauppakassi paina niin jumalattomasti ja ehkä neljänneksi tähän voisi laittaa myös sen että tykkään siitä että jaksan touhuta mun lapsen kanssa <3 Kaikki tämä blogikin lähti siitä, etten halunnut olla läski äiti joka ei jaksa mitään. Ehkä tämä tykkääminen voisi olla se ihan tärkein?

Ja vissiin viidenneksi tykkään mun hiuksista joita pitäisi kyllä hoitaa vähän enemmän kun ne olis niin kivat. Mut tarpeeksi monta vuotta nuttura kireellä... siit on vaikea luopua :)

Tänään pyöräilin töihin tullessa ylimääräisiä kilometrejä päivän liikunnaksi. Vihdoin alan tulla tutuksi MoMster-polkukoneeni kanssa! Johan siihen aikaa kuluikin.
Yöllä aion vielä vetää joogaa lempeästi. Muuhun ei kerennyt kun arkiset velvollisuudet ja Me & I kutsut veivät muun osan vapaa-ajasta. Tosin kutsut ainakin tekivät hyvää mielelle :) kun meidän kutsuilla saa nauraa maha kippurassa kun on niin hyvä esittelijä.

iive

Tykätkäähän kaikki itsessänne jostain. Aina löytyy sellaista mitä voi arvostaa!

4 kommenttia:

  1. Hienoja asioita mistä tykkäät itsessäsi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sullakin oli aikamoisen hienoja asioita omassa listassasi <3

      Poista
  2. Apua... mulla on tämä haaste työn alla. Neljästä jo kirjoittamastani kolme on samoja tai samankaltaisia kuin sinulla. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih :) hauskaa :)
      Yllättäen tää oli kyllä kuitenkin aika helppo juttu kun antoi mennä vaan eikä ruennut niin tarkkaan pohtimaan, että voinko mä nyt tästä tykätä vai en!

      Poista

Kiitos :)