torstai 28. elokuuta 2014

Muuttunut maku

Pidän itseäni kyllä aikamoisen moniruokaisena ihmisenä, harva ruoka-aine tai ruoka on minusta oikeasti pahanmakuista. Viime vuosina olen oppinut niistä entisistäkin inhokeista pois ja nyt tyytyväisenä syön kesäkeittoa, riisipuuroa, graavilohta ja hapankaalia!

Kaksi viimeisintä ruoka-ainetta tuli ruokavalioon vasta tänä kesänä. Siihen asti ne ovat olleet kyllä aivan ehdoton nou nou. Graavilohta olen syönyt muutamia kertoja "pakosta" ja nyt viimeisellä kerralla söin jo hyvällä ruokahalulla vapaaehtoisesti ja voi että oli hyvää :)
Hapankaalia söin isän mökillä juhannuksena. Onneksi olen aika ennakkoluuloton ja kohteliaana yleensä aina maistan kun tarjotaan ja kun isä grillasi muurikalla hapankaalia, niin hei sehän oli hyvää!


Tänään kaupassa ruusukaalit myös huusivat päästä ostoskärryyn ja vieressä kökötti se hapankaalipurkki, niin ostinpa sitäkin siinä sitten ja paistelin päiväruuaksi bratwurstien kanssa.


Treenien jälkeen tarvitsi myös vähän pottua kylkeen. Minä kun en edelleenkään käy ja kuku ilman hiilihydraatteja.

Nyt on viimein päästy takaisin treeneihin sairastelun jälkeen. Ensimmäiseksi käytiin rennosti uimassa. (Tosin kävin pulahtamassa kylmäaltaassa, hyi!)
Kahtena päivänä olen tehnyt kahvakuulatreenin + kävelyä + venyttelyä/joogaa. Tänään suuntasin spinning-tunnille. En tiedä mistä olin keksinyt sen että tunti kestäisi vain 45min ja niinpä minä tykitin ihan täysillä ja spinningin loputtua tajusin että koko tuntihan tässä tuli poljettua. Ehkäpä elämäni tehokkain spinning-tunti :D
En ollut pitkään aikaan tehnyt noin intensiivistä aerobista ja sen kyllä huomasi keuhkoista. Verenmaku suussa ensimmäisestä polkubiisistä alkaen. Että ei se pelkkä salilla hinkkaaminen hapenottokyvylle varmaan aina niin parasta tosiaankaan ole.

Jatkossa yritän heittää korkeampisykkeisen treenin tuonne salitreenin sekaan noin kerran viikossa tai vähintään kerran kahdessa viikossa. Olkoon se nyt sitten tanssia tai spinningiä tai mitä vaan...

Viikonlopun suunnitelmat menivät uusiksi kun blogimiitti peruuntui. Uusia suunnitelmia on jo tiedossa, toivottavasti ne eivät peruunnu. Menokaveri kun antoi flunssavaroituksen tänään...
No sitten tehdään jotain muuta ;)

iive

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos :)