sunnuntai 18. lokakuuta 2015

Tärkeintä elämässä

Tänään nautittiin yhteisestä vapaapäivästä ja suunnattiin koko perhe läheiselle Vaarunvuorelle. Aurinkokin alkoi paistamaan kun tehtiin lähtöä. Tehosmoothiet vatsaan ennen reissua ja kaupasta paketti makkaraa lisäevääksi :)


Mä olen niin onnellinen metsässä ja mä olen niin onnellinen mun perheen kanssa. Ja nämä tällaiset reissut ovat siis mulle ihan parhautta ja näiden reissujen voimalla jaksaa vaikka mitä <3


Mun mielestä lapsi tulee opettaa kunnioittamaan luontoa ja kävelemään metsässä. Välillä me käydään ihan umpimetsässä ja välillä näin poluilla kulkemassa. Ihan en tuota tämän päiväistä reittiä kuvaisi helpoksi, itse luokittelen sellaisen kulun tasaiseksi poluksi. Vaarunvuorella polut oli täynnä kiviä ja juuria, mutta tekipä hyvää niillä hyppiä. En minä haastavaksikaan kyllä reittiä kuvaisi ja ihan tavan lenkkareilla oli kyllä hyvä kulkea.


Ja pitkospuita <3 Niissä on kyllä jotain taikaa, niilläkin pitää lapsen oppia kulkemaan. Ja oppia pitää kuinka sytytetään nuotio ja kuinka tehdään tikku makkaranpaistoa varten ja mitä sille nuotiolle tehdään kun lähdetään kotia kohti.


Ja huussissa käymistä on näillä reissuilla myös hyvä harjoitella. Sekin on mielestäni tärkeää, vaikka se huussinrengas oli munkin takapuolelle jäätävän kylmä jo tähän aikaan syksystä, kiljaista piti :D


Vuosia sitten allergisoiduin hiusväreille, siihen asti olin aina ollut punatukkainen. Nyt pitkästä aikaa sain hiuksiin väriä punaisenväri"naamion" avulla. Tuo on siis jokin värjäävä hoitoaine tms. Ihan kivaa vaihtelua. Tai ihan kivaa kun aamulla piti monta kertaa ihailla tukkaa peilistä ja hokea "mulla on punainen tukka, mulla on punainen tukka!" :D


Vaarunvuoren näköalapaikalta oli huikeat maisemat. Tää syksy on ollut niin kaunis. Ja onneksi aurinkoa on riittänyt yllin kyllin.

Ensi viikolla pääsenkin Helsinkiin Mirabai Ceiban keikalle <3 Tässä kuussa tuleekin useampi vierailu etelään kun loppukuusta menen halailemaan vielä äiti Ammaakin.

Mut mikä se on se tärkein elämässä?
No ainakin se on mulle mun perhe ja rakkaus ja ystävät <3

iive

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos :)