tiistai 23. helmikuuta 2016

Missä mättää?

Kylli Kukkin luennolla oli minulle hyvin informatiivinen kuva. Tein siitä muistiinpanot ja paintilla pykäisin teille nyt oman havaintokuvan :) Tähän kuvaan perustuu aika pitkälle nyt nykyiset ja tulevat treenit.


Tähdellä merkityt paikat on ne missä mättää. On kireää ja kipua ja muuta kaikenlaista. Nuolella osoitetut paikat ovat ne mitä siis pitäisi vahvistaa. Ei tarvinnut muuten lainkaan noiden paikkoja muutella vaan edustan oikein prototyyppiä siitä kun kropassa yleisimmät paikat prakailee. Niskaan sattuu, rintakehä on kireä, alaselkää juilii, lonkankoukistajat kaikesta venyttelystä huolimatta vihoittelee ja takareidet on kuin viulunkielet. Näitä siis pyrin availemaan, rentouttamaan ja venyttelemään.
Nuolella osoitetut paikat saavat taasen treeneissä ne suurimmat huomiot, pääpaino on niiden vahvistamisessa.

Edelleen kovin haahuilevissa tunnelmissa olen tämän treenaamisen kanssa. Koskaan ei voi tietää montako päivää tarvitsen lihaskuntotreenistä palautumiseen. 1 vai 2 vai 3 päivää? Vai enemmän? Eilen sain kuitenkin treenattua hyvän treenin. Edistymistäkin on huomattavissa ja teinkin sarjat 20-15-12. Aiemmin ne ovat olleet 15-12-10 :) Lisäksi tanssittiin Lintusen kanssa reilu puoli tuntia mikä on aina niin ihanaa <3 Illalla vielä palauttava kävelylenkki Lintusen tanssitunnin aikana ja telkkarin ääressä venyttelyt. Siinäpä oli minulle aika hyvä treenipäivä <3

Treeneistä puheen ollen Wannabe Juoksija kerkesikin kirjoittelemaan Yleltä tulleesta hyvästä kuntoiluriippuvuus dokkarista, suosittelen lukemaan niin jutun kuin katsomaan dokkarinkin. Samoin tämä juoksudokkari on katsomisen arvoinen!

<3
iive

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos :)