tiistai 10. tammikuuta 2017

Harvemmin katuu sitä mitä teki

Voisin tosiaan sanoa, että elämä on.

Elämä on ja se on sanoin kuvaamattoman erikoista. Välillä olen onnellisempi kuin koskaan. Välillä kurkkua kuristaa ja tunnen pusertuvani sellaiseen koneistoon johon en tunnu kuuluvani. Onneksi olon vapauttaa tieto siitä, että olen kuitenkin vapaa. Olen vapaa tekemään toisenlaisia kokeiluita elämässä. Sähköpostiviesti ei välttämättä johda mihinkään tai sitten se aukaisee aivan uuden elämän.

Pääasia on se, että olen yrittänyt ja lopputulos riippuu siitä mihin minun on tarkoitus tässä elämässä mennä tai sitten jäädä.

Minulla on rohkeutta koittaa jotain muuta.

Vanhusten ja vammautuneiden kanssa työskennellessä oppi todellakin sen, ettei sitä huomista päivää kannata odottaa. On elettävä nyt. Harvemmin katuu sitä mitä teki. Toista on tekemättömyyden laita. On helpompi olla tekemättä kuin yrittää jotain uutta. On helpompi vain jäädä paikoilleen ja se on se mitä ihmiset katuvat eniten. Sanomattomia sanoja, kosketuksia, tunnustuksia, tekoja ja yrityksiä. Kukaan harvemmin harmittelee sitä, että yritti parhaansa vaikkei siinä onnistunutkaan. Tärkeintä oli yrittää.



Se missä tunnustan olevani huono, on arjen luksus. Viime vapaapäivistä sitä ei kylläkään puuttunut kun juhlistin päättyneitä työvuoroja 7/7 ja työ-öitä 5/5 C-vitamiini kasvohoidolla, kylpylällä, lapsen ilolla, auringolla ja sushilla.
Voisi jopa tuumata, että tätä voisi olla elämässä enemmän. Juuri tuollaisia ihan pieniä asioita. Edellisestä kasvohoidosta oli luvattoman kauan. Ja kuinka ihanaa olikaan valita välillä kylpylä tavallisen uimahallin sijaan.


Parin päivän jälkeen työt taas jatkuivat, onneksi lyhyempänä periodina, on täytynyt todella skarpata ja miettiä miten jaksaa. Onnea on mehustin ja villiyrtit ja maailman helpoin Foodinin raakasuklaa <3


Ennen yövuoroa kävin koe-ajamassa autoa, sitä voisi tarvita tulevaisuudessa. Rakastuin pieneen keltaiseen valopilkkuun ja olin myyty. Kohta se on minun!
Melkein täyden kuun valossa näki luontopolullakin kävellä ilman lamppua ennen työvuoron alkua. Mikään ei ole niin oloa tasaava kuin luonto.



Ja yövuoron hereilläpysymis-suunnitelma toimi mitä parhaimmin. Superfood-mehua ja supersuklaata <3 Siitähän ei voi syntyä kuin super-yövuoro.

Nyt menen nukkumaan ja odotan postia.

iive

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos :)